ana sayfa > Sağlık > Roaccutane – Roaccutane Yan Etkileri

Roaccutane – Roaccutane Yan Etkileri

Pazar, 31 Oca 2010 yorum ekle yorumlara git

Öncelikle belirtmek istiyorum ki Roaccutane ile ilgili söyleyeceklerimiz kesinlikle doktor tavsiyesi vs. değildir, genel görüşleri derleyip sizlerle paylaşıyoruz.
Roaccutane, sivilceler için kullanılan, bazı bünyelerde ağır etkilere yol açabilen bir Sivilce ilacı

Roaccutane Hakkındaki Görüşler

İlacı kullananlar uzun kullanımlarda ilacın gerçekten işe yaradığını belirtiyorlar. Fakat ilacı kullanmaya başlamadan önce özellikle yan etkilerini dikkatlice okumalısınız.. Zaten hekimlerde son ihtimal olarak Roaccutane İlacını sizlere sunuyorlar..
İşte ilacın bazı Yan Etkileri

Roaccutane Yan Etkileri

  • Ağır Depresyon ( En Belirgin ve Kötü Sonuçlar veren yan etkisi)
  • Eklemlerde Ağrılar
  • Düzensiz Şekilde Burun Kanamaları
  • Ciltte, özellikle dudaklarda ve gözlerde yoğun kuruma
  • Kolesterolünüzde belirgin artış
  • Deride Anormal Hassaslaşma, çabuk yara olma)
  • Yanaklarda şişmeler

İşte bütün bu yan etkileri göze olarak ilacı kullanmaya başlamalısınız yoksa sonucu sizlere kötü yansıyabilir.. Bazı bünyelerde Roaccutane daha ağır sonuçlar verebiliyor, bu sebeple ilacı kullanmadan önce bazı testlerin yapılması gerekiyor..

Özellikle Ağır Depresyon yan etkisi yüzünden bazı ülkelerde intihar teşebbüslerinin Roaccutane‘den kaynaklandığı düşünülüyor.

Siz de Roaccutane‘yi kullandıysanız veya kullanmayı düşünüyorsanız bu konu altında görüşlerinizi paylaşabilirsiniz..

  1. kali
    Perşembe, 03 Mar 2011 zamanında 15:10 | #1

    İlacı kullanalı 3 hafta oluyor, ciltte belirgin bir düzelme var fakat inanılmaz derecede unutkanlık yaptı.Hiç düşünmeden bıraktım çünkü bu o bildiğimiz unutkanlıklardan değildi, karanlık bir tarafı vardı. Hamileyken bir bebeğin beyin hücrelerine zarar veren bu ilacın benim beynime neler yaptığını merak ettim.

  2. Anonim
    Perşembe, 24 Şub 2011 zamanında 19:02 | #2

    slm ben 20.günündeyim fakat dudakladımda soyulma yüzümde pullaşma ve kızarıklık ellerimde pullaşma ve kızarıklıkar olmaya başladı ben yüzümü ıslak mendille silip pullaşan bölgeleri temizlesem zararı olurmu bilgilendirirseniz sevirim…

  3. ÖZLEM
    Salı, 26 Oca 2010 zamanında 22:13 | #3

    10. günümdeyim ve günde 10 mg kullanıyorum ama dudaklarım fena çatlıyor bence dozu düşük tutmak lazım sonra dudaklarım çatladı patladı yüzüm kanadı diye ağlarsınız

  1. şimdilik geri bağlantı yok